Прочитати в підручнику Морзе Н.В. стр. 110 пункт 15.1, 15.3. Набрати і проаналізувати роботу прогрми(див. нище). Рядочки, які починаються з символа # - це коментар, його можна не набирати.
from tkinter import * #підключення модуля візуальних елементів #опис обробника подій натискання на кнопку def b1(): n=int(s.get()) #зчитування кількості елементів for i in range(n): #цикл для введення елементів x.append(int(input('елемент '+str(i+1)+' = '))) #запит на введення label1.config(text=str(x)) #виведення в напис елементів x.clear() #очищення списку root = Tk() #створення головного вікна s=StringVar() #створення об’єкта для отримання значення кількості
#елементів з текстового поля x=[]#створення порожнього списку #створення текстового напису та його розміщення на головній формі label=Label(root,text='Введіть кількість елементів:') label.pack() #створення текстового напису,для виведення елементів, та його розміщення
#на головній формі
label1=Label(root,text='') label1.pack() # створення текстового поля та його розміщення на головній форм edit=Entry(root, textvariable=s) edit.pack() # створення кнопки та розміщення об’єкта на головній формі button=Button(root, text='Розпочати введення',command=b1) button.pack() # запуск опрацювання подій програми root.mainloop()
Програма випадковим чином генерує елементи та виводить їх у вікні повідомлення
from tkinter import * from tkinter import messagebox import random #опрацювання події натискання кнопки def button_click(): #отримання значення кількості елемнтів n=int(s.get()) #почтокове значення рядка st='' for i in range(n): #додавання випадкового числа x.append(random.randint(0,10)) #створення списку елементів st=st+str(x[i])+' ' #виведення вікна повідомлень із результатом messagebox.showwarning('Результат',st) #створення головного вікна main = Tk() #створення об’єкта для отримання значення кількості #елементів з текстового поля s = StringVar() #створення порожнього списку x = [] #створеня напису та розміщення його на формі label=Label(text='Введіть кількість елементів') label.pack() #створеня тектового поля та розміщення його #на формі edit=Entry(main,textvariable=s) edit.pack() #створеня кнопки та розміщення її на формі button=Button(main,text='Розпочати',command=button_click) button.pack() #запуск опрацювання подій програми main.mainloop()
Пройти вправу для перевірки
Email вчителя: 137nvk@gmail.com В темі листа обов’язково вказуйте: прізвище, ім’я, клас та назву роботи, якщо прикріплюєте файли до листа, також дублюйте ідентифікаційні дані. Вас багато, а я один😊. Дякую за розуміння. З повагою Зуєнок Олексій Сергійович.
Немає коментарів:
Дописати коментар