Переглянути та набрати код. Прочитати порядкове пояснення до програми.
1. from random import * 2. from tkinter import * 3. from turtle import * 4. def click(): 5. clear() 6. a=[] 7. for i in range(5): 8. a.append(randint(10,100)) 9. up() 10. goto(-50,200) 11. write(a) 12. draw(a) 13. 14. def draw(a): 15. color('black','red') 16. for i in range(5): 17. goto(-200+i*100,0) 18. down() 19. begin_fill() 20. circle(a[i]/2) 21. end_fill() 22. up() 23. 24. root=Tk() 25. root.title('Візуалізація табличних ведлечин') 26. root.geometry('80x50') 27. button=Button(root,text='Візуалізувати',command=click) 28. button.place(x=10,y=10) 29. root.mainloop()
Поясння
1. Підключаємо модуль генерування випадкових числ
2. Підключаємо модуль візуальних елементів
3. Підключаємо модуль графічних побудов "черепашку"
4 - 12. Опис обробника подій натискання на кнопку
5. Очищаємо вікно побудови від попередніх малюнків
6. Створюємо пустий список для збереження табличнох велечин
7 - 8. Цикл з лічільником, в якоому задаються елементи
8. Додавання в кінець списка випадкового елемента з відрізка [10;100]
9. Піднімаємо хвіст віртуальної "черепашки", для того щоб вона при переміщенні
не залишала сліда
10. Переміщуємо "черепашку" в точку з координатами (-50;200)
11. Виводимо на екран вміст списку
12. Викликаємо функцію draw з параметром а (списком)
13. Нічого не робимо
14 - 22. Опис функції, яка виконую малювання
15. Встановлюємо колір контуру чорний, заливки - червоний
16 - 22. Цикл з лічільником, в якому виконується малювання
17. Переміщення "черепашки" в точки, з яких буде починатися малювання, (-200;0),
(-100;0), (0;0), (100;0), (200;0) відповідно
18. Опускаємо хвіст, щоб при переміщенні залишався слід
19. Старт зафарбування
20. Малюємо зафарбоване коло, діаметр якого дорівнює відповідній табличній велечині
21. Кінець зафарбування
22. Піднімаємо хвіст, для того щоб під час переміщення, до наступної точки з п. 17,
не залишалося сліду
23. Нічого не робимо
24 - 29. Основна програма
24. Створюємо головне вікно
25. Встановлюємо заголовок вікна
26. Встановлюємо розмір вікна
27. Створюємо кнопку, встановлюмо напис на ній, прив'язуємо обробник подій натискання
28. Розміщуємо кнопку на вікні
29. Запускаємо головний цикл
Email вчителя: 137nvk@gmail.com В темі листа обов’язково вказуйте: прізвище, ім’я, клас та назву роботи, якщо прикріплюєте файли до листа, також дублюйте ідентифікаційні дані. Вас багато, а я один😊. Дякую за розуміння. З повагою Зуєнок Олексій Сергійович.
Немає коментарів:
Дописати коментар